wtorek, 21 stycznia 2014

Rozdział 2

Chachi POV.

Wreszcie zadzwonił na lekcje była to godzina wychowawcza, nasza pani przedstawiła mnie wszystkim i usiadłam koło miłej brunetki Miley, przez cały dzień z nią chodziłam.Potem   nadeszła pora obiadu rozmawiałam z nią idąc do stołu aż tu wpadłam na wściekłą brunetkę, która zaczęła krzyczeć :
-Jak ty kurwa chodzisz !!!
-To się przecież Jasmine nie chcący stało .
- Przeprosiłam ją - Bo przecież jestem nieśmiała .
Jasmine odeszła od nas i usiadła ciemnemu blondynowi na kolana.
Po tym ciężkim dniu szkoły zaprosiłam Miley do mojego domu , i porozmawiałyśmy o dzisiejszym dniu, Miley powiedziała mi,że ten ciemny blondyn to jest jej brat i ma na imię Justin .A co do tej Jasmine to jest dziewczyna Justina, i jej bardzo nie lubię ona dla mnie DZIWKOM!!! Słuchałam cały czas Miley , tak mijała godzina potem druga, aż przypomniałyśmy sobie, że musimy odrobić lekcje .
Miley odezwała się za mnie 
Po odrobieniu lekcji pożegnałam Miley, wzięłam prysznic i usłyszałam,że ktoś otwiera drzwi to była mama i tata.
Przyszli z jedzeniem z restauracji i usiedliśmy przy stole, pewnie jak każdy rodzic zapytali się mnie :
- Jak ci miną pierwszy dzień w szkole - spytał tata 
- Dobrze koleżanka była nawet dzisiaj u mnie w domu -odpowiedziałam.
Po chwili w tym samym czasie zadzwonił moim rodzicom telefon, DZIWNE ???????
Nie przejmowałam się tym, bo oni powiedzieli, że muszą na chwile wyjść. Nie wnikałam w to, bo zasypiałam na miejscu i poszłam do swojego pokoju .Rano wstałam poszłam pod prysznic, zeszłam na dół zjeść śniadanie , ale ujrzałam na stole 100 zł  i kanapki . I  do tego jeszcze kartkę od rodziców,że musieli wyjść wcześniej. 
Ubrałam się w  to. I ruszyłam moim autu  do , na szkolnym parkingu zobaczyłam czekającą na mnie Miley .Przywitałam się z nią i weszłyśmy do szkoły i usłyszałam jak każdy zaczął na mnie krzyczeć : DZIWKA, SZMATA .... Nie wiedziałam czym zaczyniłam,że mnie przezywali , wybiegłam ze szkoły i oparłam się o murek nie opodal . Po chwili Miley do mnie podeszła i powiedziała:
-Chachi nie smuć się to pewnie przez ta Jasmine za to,że na nią wpadłaś, chodź do szkoły - pocieszała mnie .
Otarłam łzy i ruszyłyśmy ku szkole . Dzięki Miley już nie przejmowałam się tym co mówili o mnie , weszłyśmy do klasy na lekcje . Każdy we mnie rzucał papierkami normalnie wszystkim co się działo.Aż tu Miley krzyknęła :
-Nie widzi pani,że rzucają cały czas w Chachi wszystkim co im wpadnie w ręce !!!
-Nie dramatyzuj siora . - Powiedział Justin .
Nauczycielka oznajmiła,że jeszcze raz ktoś żuci coś w Chachi pójdzie do dyrektora! I usiadła popijając herbatę.
Przez następne 15 minut lekcji było cicho, ale ktoś walną mnie zużytą prezerwatywą .Obleśne Fuuu !!! To był Justin . 
Nauczycielka wysłała mnie, Justina do dyrektora , wzięłam ze sobą do tego jeszcze Miley, bo nie chciałam z nim iść SAMA !!
Po drodze Miley powiedziała :
-Justin naprawdę to było chamskie !?!?
-To moja wina??-  zaczął się tłumaczyć . 
-Dzwonie dzisiaj do rodziców - oznajmiła . A ja tylko milczałam .
-To przecież ona wpadła na Jasmine !! - odpowiedział .
-To wszystko, że wpadłam na tą dziewczynę ?? - spytałam się .
-Tak ... - Nie skończył, bo dyrektor zaczął :
-Co się stało,że mnie nachodzicie ??
Miley zaczęła wszystko opowiadać, a ja z Justinem siedziałam na sofie .
Dyrektor kazał Justinowi mnie przeprosić i podać rękę, Justin podał rękę i mnie przeprosił wróciliśmy na następną lekcje.
Po szkole poszłam do Miley na noc, bo była sobota, miałyśmy być same, ale Justin prawie cały czas koło nas siedział.
Siedziałyśmy na kanapie i oglądałyśmy horror ''Obecność'' , Polecam . A koło nas siedział Justin, a raczej koło mnie Justin .
Miley poszła dorobić popcorn i przynieść pizze . Justin zbliżył się do mnie, przytulił i powiedział : przepraszam za dzisiaj może buziaczek na pocieszenie ?? Walnęłam go w twarz i poszłam do Miley .Spytała się mnie :
- Pomożesz mi zanieść to wszystko- I się zaśmiała .
- Okey, już - odpowiedziałam .
Usiadłyśmy i po filmie poszłyśmy spać, bo było już po 4 nad ranem.Następnego dnia wróciłam do domu i weszłam na facebooka.
O dziwo Justin napisał do mnie wiadomość ...


______________________________________________________


I jak wam się podoba rozdział ???

Do następnego <3 

Pytajcie mnie o wszystko --->  ask.fm/MartynaOdair

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział czekam nn <3 Ps. Mogłabyś mnie informować? @BiebsIsMyLife4

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa WSPANIAŁY ! Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny..tylko 4 rozdziały a tyle wejść GRATULUJE!! Ja mam jakoś 200.....to mój blog http://snuckyy2000.blogspot.com/...;))

    OdpowiedzUsuń