środa, 22 stycznia 2014

Rozdział 3

Chachi  POV.

Usiadłyśmy i  po filmie poszłyśmy spać, bo było już po 4 nad ranem. Następnego dnia wróciłam do domu i weszłam na facebooka.
O dziwo Justin napisał do mnie wiadomość:
-Co tam kochanie ??
-Nie pisz tak do mnie !! - odpowiedziałam 
-Dobra spokojniej kotku .- odpisał 
-Nie jestem twoim kotkiem - odparłam 
-Dobra zacznijmy od początku, jestem Justin - odpisał .
-Dobra dam ci drugą szanse,Chachi jestem .
- Jak tam u ciebie po wczorajszym filmie ??? - odparł 
- Okey, a co bałeś się zasnąć ?? :) - napisałam 
- Ha ha ha ja ?? - odpisał.
-Tak ty, muszę kończyć, bo idę odrobić lekcje na poniedziałek, tobie też bym radziła pa pa .
Wyłączyłam laptopa i otworzyłam zeszyt od historii , nie na widzę historii , pewnie jak każdy.
Po odrobieniu lekcji przyszli moi rodzice, moja mama zrobiła kolację , trochę z nimi porozmawiałam i poszłam się wykąpać. 
Po kąpieli byłam strasznie śpiąca, bo wczoraj strasznie późno poszłam spać.
Rano obudziłam się o 7:00, poszłam się ubrać do szkoły, ubrałam się w to .
Byłam w szkole 7:45, o dziwo jak szłam z Miley po korytarzu  nikt już mnie nie przezywał . Weszliśmy do sali od biologii, usiadłyśmy z Miley do ławki i na szczęście nikt już we mnie niczym nie rzucał . Po chwili dostałam liścik zgadnijcie od kogo ? JUSTINA . " Siemanko jak tam u ciebie idziesz dzisiaj ze mną i Miley na piknik do parku "
Zapytałam się Miley i ona powiedziała, że idzie . A jak dostałam od Justina liścik to Jasmine się tak na mnie spojrzała to myślałam,że to oznacza wojnę.
Po szkole pojechałam z Miley do sklepu po zakupy na ten piknik , a Justin poszedł do domu po kocyki, i po jedzenie .Z Miley kupiłyśmy składniki na sałatkę grecką, kanapki z łososiem i do tego jakies słodycze i picie . Dotarłyśmy z Miley na piknik i co zobaczyłyśmy, a raczej kogo ..?


______________________________________________________



I jak wam się podoba rozdział ???

Wiem, że rozdziały są krótkie, ale będę je dodawać jak najszybciej !

Do następnego <3

3 komentarze:

  1. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :)))))))))))))))))))))
    Czekam na kolejny <333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny..tylko 4 rozdziały a tyle wejść GRATULUJE!! Ja mam jakoś 200.....to mój blog http://snuckyy2000.blogspot.com/...;))

    OdpowiedzUsuń