piątek, 24 stycznia 2014

Rozdział 4

Chachi POV.

Po szkole pojechałam z Miley do sklepu po zakupy na ten piknik, a Justin poszedł do domu po kocyki, i po jedzenie. Z Miley kupiłyśmy składniki na sałatkę grecką, kanapki z łososiem i do tego jakieś słodycze i picie.
Dotarłyśmy z Miley na piknik i co zobaczyłyśmy,a raczej kogo to była Jasmine !!! Ona już tam siedziała z Justinem na kocyku, przyszłyśmy ja rozpakowywałam jedzenie,a Miley wzięła Justina na bok .

Miley POV. 


Wysiadłyśmy z Chaci z auta i zobaczyłyśmy Jasmine siedzącą koło Justina !!! Przecież miałam być tylko ja, Chachi i on !!!
Wzięłam  Justina na chwile na bok gdyż Chachi rozpakowywała jedzenie :
-Zwariowałeś ??????-spytałam się go .
-Ona się od kogoś dowiedziała, i do mnie zadzwoniła !! - Odpowiedział.
-Aha - odpowiedziałam i poszłam pomóc Chachi .


Chachi POV.

Miley wzięła Justina na bok i gadała z nim, a ja rozpakowywałam jedzenie. Ta DZIWKA Jasmine  Ohhhh jak ja jej nie na widzę, a ja już myślałam, że to będzie taki fajny dzień, KURWA zawsze ktoś musi coś spieprzyć . Dobra nie gadajmy już o niej , było miło do puki Jasmine wylała na mnie specjalnie FANTE !! I to było specjalnie,bo to powiedziała .  Pobiegłam w głąb parku i usiadłam z płaczem pod drzewem . Zobaczyłam szukającego mnie Justina .Zobaczył mnie i usiadł koło mnie : 
- Nie przejmuj się nią. -Powiedział przytulając mnie z troską .
-Dobrze,ale ...- Nie dokończyłam, a on mi przerwał i powiedział:
- Zerwę z nią .
Zapadła cisza i przez 2 godziny siedzieliśmy przytuleni, oparci o drzewo . Potem przypomniałam sobie,że mam wieczorek filmowy z rodzicami . Justin odprowadził mnie do mojego samochodu,bo już nie było tej Jasmine i Miley . Pojechałam do domu i rodzice już na mnie czekali z pizzą i innymi drobiazgami. Mieliśmy dzisiaj na naszym wieczorku oglądać film "Klik i robisz co chcesz "
Mama i tata usiedli koło mnie na kanapie : 
-Chcielibyśmy ci coś powiedzieć. - odparł tata .
-Słucham o co chodzi ?- powiedziałam zaniepokojona.
-Chachi ja pracuje tak samo jak twój tata w FBI . - Odparła mama .


______________________________________________________



I jak wam się podoba ten rozdział ?? 


Moje opowiadanie znalalo się na stronie


Do następnego <3

15 komentarzy:

  1. Proszę Cie pisz dalej :D To jest super!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to Swietny rozdział, już nie mogę się doczekać następnego ;)
    Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie ;)
    http://not-good-enough-zayn.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny rozdział będzie do piątku .. Chyba

      Usuń
    2. Przepraszam nie chcący usunęłam ten komentarz ^^^^

      Usuń
  4. Fajny..tylko 4 rozdziały a tyle wejść GRATULUJE!! Ja mam jakoś 200.....to mój blog http://snuckyy2000.blogspot.com/...;))

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś trochę popracować nad pisaniem ponieważ nie zawsze można zrozumień co się dzieje. A i według mnie akcja za szybko się rozkręca. Oczywiście nie zrozum mnie źle bo tak to opowiadanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń